Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

  Norsk moms, ingen ekstra toll avgifter  ​ ​  De lavest mulige priser   ​   Delbetal kjøpet ditt ​     Gratis frakt over 1000 kr ​     30 dagers tilfredshetsgaranti  ​    Ubegrenset retur

Spørsmål & Svar

Under finner du forhåpentligvis svar på dine spørsmål. Dersom ikke, ta kontakt med vår kundeservice.

OM HÅRET | PLEIE | LEVERING | FAKTURA 
BYTTE | ANGRERETT | REKLAMERE
FRISØR/STORKUNDE | FARGER


OM HÅRET


HVA ER FORSKJELLEN PÅ ORIGINAL OG PREMIUM LØSHÅR?

Forskjellen er at løshår i premium kvalitet er mer nøye utvalgt og har gjennomgått en mer sparsom behandling på fabrikken, hvilket gjør at det holder en høyere standard.

ER HÅRET REMY-HÅR?

Alt løshåret vi selger er laget av remy-hår. Remy betyr at alle hårstråene ligger vendt i samme retning, noe som reduserer friksjonen mellom hårstråene og sikrer at håret blir mindre flokete enn med ikke-remy-hår.

ER HÅRET SINGEL DRAWN ELLER DOUBLE DRAWN?

Hårforlengelsene vi selger og de aller fleste løshår, er single drawn.


PLEIE


HVORDAN TAR JEG VARE PÅ LØSHÅRET MITT?

Løshår krever mer pleie enn ditt eget hår. Ditt eget hår får næring gjennom røttene, noe løshåret ikke får. Det er derfor viktig å ta vare på løshåret og bruke fuktgivende produkter for at det ikke skal bli tørt og tovete eller miste glansen. Her kan du lese mer: Pleie

KAN JEG BRUKE KRØKKTANG ELLER RETTETANG?

Du kan rette, krølle og style håret etter ønske!

HVORFOR KLØ DET PÅ HÅRBUNNEN?

Det finnes en risiko for at man kan være allergisk mot festene, f.eks. kan nikkel klø dersom man har en ømfintlig hodebunn. Det kan også klo fordi dine hårsekker ikke er vante med den ekstra tyngden som løshåret utgjør, men denne irritasjonen pleier å avta etter hvert. Forblir irritasjonen, eller mistenker du at du er allergisk, så anbefaler vi at du tar ut extensions med hår.


LEVERING


UPS

DERSOM JEG NETTOPP HAR FORETATT EN BESTELLING, MEN ANGRER, HVA KAN JEG GJØRE?

Ta kontakt med oss innen kl. 14:00 den dagen du foretok bestillingen, eller så raskt som mulig dersom bestillingen ble foretatt i løpet av helgen (senest påfølgende mandag innen 14:00), ellers rekker vi å sende avgårde pakken. Send en e-post til oss, så fjerner vi din bestilling. Vi sender deg en bekreftelse via e-post på at din bestilling har blitt fjernet.

MÅ JEG BETALE TOLL OG MOMS NÅR JEG HENTER PAKKEN MIN?

Nei, prisene omfatter 25% moms, så du trenger ikke å betale toll når du henter pakken din. Vanligvis kommer din forsendelse hjem til din postkasse sammen med den vanlige posten. Er pakken for stor vil den bli sendt rett til nærmeste postbud. Du henter den da enkelt med en pakkemelding.


FAKTURA


JEG HAR MISTET MIN FAKTURA, HVA SKAL JEG GJØRE?

Alle fakturaer tas hånd om av Klarna, så ta først kontakt med dem.

Kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Logg inn: https://my.klarna.com/no/nb/login
Telefon: 21 01 89 91

JEG ØNSKER Å FORETA EN BESTILLING MED FAKTURABETALING OG FÅ PAKKEN OG FAKTURAEN SENDT TIL ULIKE ADRESSER, ER DET MULIG?

Nei, faktureringsselskapet som vi samarbeider med godtar ikke det. Faktura og pakke skal sendes til din folkeregistrerte adresse.


BYTTE


HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM FARGEN IKKE PASSER?

Hvis håret er ubrukt, er det mulig å bytte produktet. Send produktet sammen med en seddel om hvilket nytt produkt du vil ha istedenfor til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå
Sweden


ANGRERETT


HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM JEG ANGRER?

Vi gir deg som kunde med ubegrenset returrett, noe som gjør at du kan returnere håret uansett hvor lenge det har vært siden kjøpet. Gjelder kun for ubrukt hår. Dersom du av en eller annen grunn skulle angre deg, så kan du returnere varene og få pengene tilbake. Gjelder kun uåpnede forpakninger. Send pakken til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå
Sweden


REKLAMERE


HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM DET ER FEIL PÅ LØSHÅRET MITT?

For å kunne benytte vår 30 dagers tilfredshetsgaranti må følgende vilkår oppfylles: Send tilbake hele varen til oss, vi refunderer bare det som sendes tilbake. Send tilbake håret innen 30 dager fra det ble mottatt. Kun vår egen sjampo skal være anvendt. Håret skal ikke være fargebehandlet eller bleket. Vi erstatter ikke fastsettingen av håret ettersom det ikke er vi som utfører den, så har du klager på innsettingen ber vi deg kontakte din frisør.

Pakk inn varene godt i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk eventuelt din egen forpakning. Skriv ned opplysningene på en lapp og legg de ved i pakken. Tilbakebetalingen skjer med samme betalingsmetode som du valgte ved betalingen. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå
Sweden

 

JEG HAR BRUKT MYE PENGER ETTERSOM JEG VALGTE Å SETTE INN EXTENSIONS MED HÅR HOS FRISØREN, MEN JEG ØNSKER Å FORETA EN REKLAMASJON FOR DET ER NOEN FEIL PÅ HÅRET: KAN MÅ FÅ DEKKET KONSTADENE VED INNSETTNINGEN?

Nei. Vi yter bare erstatning for løshåret. Hvordan kunden velger å sette opp håret sitt er det kunden selv som avgjør.


FRISØR/STORKUNDE


JEG ER FIRMAEIER INNEN HÅRBRANSJEN/STORKUNDE, FINNES DET NOEN RABATT FOR MEG?

Vi benytter oss av en såkalt rabatt-trapp. Rabatten avhenger av hvor ofte og mye du bestiller, og begynner å gjelde fra måned 2.

Handle for mer enn 2000 kr/mnd, få 10 % rabatt
Handle for mer enn 3000 kr/mnd få 15 % rabatt
Handle for mer enn 5000 kr/mnd få 20 % rabatt
Handle for mer enn 10 000 kr/mnd få 25 % rabatt

Eks. Når du har bestilt for 2000 kr i løpet av en måned får du 10% rabatt neste måned, Når du har handlet for 10 000kr, får du den maksimale rabatten på 25% neste kommende måned. Dersom du ikke bestiller i løpet av to måneder vil rabatten forsvinne. Ved oppnådd nivå, ta kontakt med oss, så flytter vi deg opp til neste nivå. Ved spørsmål, ta kontakt med vår kundeservice.


FARGER


JEG ER LITT USIKKER PÅ OM FARGEN PÅ BILDET STEMMER OVERENS MED MIN EGEN HÅRFARGE?

Fargene kan se ulike ut på ulike skjermer (f.eks. mobil og PC). Det finnes fargeringer som kan lånes med hjem, slik at du kan sammenligne med ditt eget hår. Du kan også ta et bilde og sende det per e-post til oss, så kan vi forsøke å finne en farge som vi tror kan passe til det.

KAN NI HJELPE MEG MED Å FINNE DEN RIKTIGE FARGEN?

Vi har en enkel guide for å hjelpe deg: Slik finner du riktige farge

 

KAN MAN FARGE LOSHÅRET?

Vi anbefaler ikke å farge håret ettersom håret allerede har blitt farget. Normalt går det bra å farge det igjen, men resultatet kan variere. Farging av løshåret skjer på egen risiko, og ved reklamasjon av farget hår gis det derfor ingen erstatning.