Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

​   Norsk moms, ingen ekstra toll avgifter  ​ ​  De lavest mulige priser   ​   Kjøp i dag, betal i 3 måneder ​     Gratis frakt over 1000 kr ​     30 dagers tilfredshetsgaranti  ​    60-dagers retur

Spørsmål & Svar

Under finner du forhåpentligvis svar på dine spørsmål. Dersom ikke, ta kontakt med vår kundeservice. Du finner informasjon i denne rekkefølgen:

 

Spørsmål om leveringen

Dersom jeg nettopp har foretatt en bestilling, men angrer, hva kan jeg gjøre?
Ta kontakt med oss innen kl. 14:00 den dagen du foretok bestillingen, eller så raskt som mulig dersom bestillingen ble foretatt i løpet av helgen (senest påfølgende mandag innen 14:00), ellers rekker vi å sende avgårde pakken. Send en e-post til oss, så fjerner vi din bestilling. Vi sender deg en bekreftelse via e-post på at din bestilling har blitt fjernet.

Må jeg betale toll og moms når jeg henter pakken min?
Nei, prisene omfatter 25% moms, så du trenger ikke å betale toll når du henter pakken din. Vanligvis kommer din forsendelse hjem til din postkasse sammen med den vanlige posten. Er pakken for stor vil den bli sendt rett til nærmeste postbud. Du henter den da enkelt med en pakkemelding.

 

Spørsmål om fakturaen

Jeg har mistet min faktura/betalingsbekreftelse, hva skal jeg gjøre?
Alle fakturaer tas hånd om av Svea, så ta først kontakt med dem. Telefon: 73 93 06 70

Jeg ønsker å foreta en bestilling med fakturabetaling og få pakken og fakturaen sendt til ulike adresser, er det mulig?
Nei, faktureringsselskapet som vi samarbeider med godtar ikke det. Faktura og pakke skal sendes til din folkeregistrerte adresse.

 

Bytte av produkter

Hva skal jeg gjøre dersom fargen ikke passer?
Dersom emballasjen er uåpnet går det fint å bytte produkter. Bruk vårt returskjema, eller skriv ned opplysningene og send dem sammen med varen(e) du ønsker å bytte. Send pakken til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå

 

Angrerett

Hva skal jeg gjøre dersom jeg angrer?
Du har alltid 14 dagers angrerett i samsvar med lovgivningen. Dersom du av en eller annen grunn skulle angre deg, så kan du returnere varene og få pengene tilbake. Gjelder kun uåpnede forpakninger. Send pakken sammen med returskjema til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå

 

Spørsmål om returer

Kan jeg sende varen(e) tilbake i samme forpakning/pose som bestillingen kom i?
Ja, det går bra, men det er viktig at du krysser/stryker over den originale etiketten med strekkodene & med ditt navn og adresse på forpakningen. Send også med returskjemaet eller en lapp med dine kontaktopplysninger, samt oppgi om du ønsker å bytte eller å returnere varen(e).

Jeg har ikke lenger forpakningen/posen som bestillingen kom i, hva kan jeg gjøre?
Sørg for å pakke inn varen(e) godt og vær påpasselig med å skrive på avsender. Send også med returskjemaet eller en lapp med samme informasjon på.

 

Spørsmål om reklamasjoner

Hva skal jeg gjøre dersom det er feil på løshåret mitt?
Garanti tilbys ikke på fastsetting av løshår, ettersom det ikke er vi som utfører det. Dersom det er noen problemer med håret du kjøpte kan du derimot reklamere det. Du må da sende hele varen tilbake sammen med vårt reklamasjonsskjema innen 30 dager fra du mottok din bestilling. Håret sendes til analyse, og det kan ta opptil 2 uker før det kommer et svar. Viser det seg at det er noen feil på håret, vil vi sende deg nytt hår. Men det blir ingen erstatning dersom feilen er selvforskyldt (feil behandling, farging av håret, etc.). Send håret til:

Delightful AB
Gräddvägen 13
S-90620 Umeå

Jeg har brukt mye penger ettersom jeg valgte å sette inn extensions med hår hos frisøren, men jeg ønsker å foreta en reklamasjon for det er noen feil på håret. Kan må få dekket kostnadene ved innsettingen?
Nei. Vi yter bare erstatning for løshåret. Hvordan kunden velger å sette opp håret sitt er det kunden selv som avgjør.

 

Frisør/storkunde

Jeg er firmaeier innen hårbransjen/storkunde, finnes det noen rabatt for meg?
Vi benytter oss av en såkalt rabatt-trapp. Rabatten avhenger av hvor ofte og mye du bestiller, og begynner å gjelde fra måned 2.

Handle for mer enn 2000 kr/mnd, få 10 % rabatt
Handle for mer enn 3000 kr/mnd få 15 % rabatt
Handle for mer enn 5000 kr/mnd få 20 % rabatt
Handle for mer enn 10 000 kr/mnd få 25 % rabatt

Eks. Når du har bestilt for 2000 kr i løpet av en måned får du 10% rabatt neste måned, Når du har handlet for 10 000kr, får du den maksimale rabatten på 25% neste kommende måned. Dersom du ikke bestiller i løpet av to måneder vil rabatten forsvinne. Ved oppnådd nivå, ta kontakt med oss, så flytter vi deg opp til neste nivå. Ved spørsmål, ta kontakt med vår kundeservice.
 

Spørsmål om pleie

Kan man farge løshåret?
Vi anbefaler ikke å farge håret ettersom håret allerede har blitt farget. Normalt går det bra å farge det igjen, men resultatet kan variere. Farging av løshåret skjer på egen risiko, og ved reklamasjon av farget hår gis det derfor ingen erstatning.

Hvordan skal løshåret behandles?
Løshåret trenger grundigere pleie enn ditt vanlige hår. Kroppen produserer keratin til ditt ekte hår, og dette styrker håret ditt og gir det den fuktigheten som det trenger. Ettersom extensions med hår ikke fuktes på naturlig vis gjennom røttene, må du selv fukte håret for at det skal kunne opprettholde sin glans og ikke bli tørt og pjuskete. Bruk vår sjampo og balsam, som er spesiallaget for anvendelse med løshår. Dette kompletteres med å foreta en innpakning av håret med jevne mellomrom. Under fanen Pleie kan du lese mer om hvordan du tar hånd om løshåret ditt best mulig.

Det klør i hårbunnen min, hvorfor?
Det finnes en risiko for at man kan være allergisk mot festene, f.eks. kan nikkel klø dersom man har en ømfintlig hodebunn. Det kan også klo fordi dine hårsekker ikke er vante med den ekstra tyngden som løshåret utgjør, men denne irritasjonen pleier å avta etter hvert. Forblir irritasjonen, eller mistenker du at du er allergisk, så anbefaler vi at du tar ut extensions med hår.

 

Spørsmål om farger

Jeg er litt usikker på om fargen på bildet stemmer overens med min egen hårfarge?
Fargene kan se ulike ut på ulike skjermer (f.eks. mobil og PC). Det finnes fargeringer som kan lånes med hjem, slik at du kan sammenligne med ditt eget hår. Du kan også ta et bilde og sende det per e-post til oss, så kan vi forsøke å finne en farge som vi tror kan passe til det.