Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

  NORSK MOMS, INGEN EKSTRA TOLLAVGIFTER  ​ ​  LAVEST MULIGE PRISER   ​   DELBETAL KJØPET DITT ​     ENKEL HJEMLEVERINGS (1-3 UKEDAGER)     KVALITETSGARANTI ​    UBEGRENSET RETUR

SPØRSMÅL & SVAR

Her finner du svar på spørsmålene dine. Hvis du har flere spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice.


OM HÅRET



ER HÅRET REMY-HÅR?


Alt løshåret vi selger er laget av remy-hår. Remy betyr at alle hårstråene ligger vendt i samme retning, noe som reduserer friksjonen mellom hårstråene og sikrer at håret blir mindre flokete enn med ikke-remy-hår.


ER HÅRET SINGEL DRAWN ELLER DOUBLE DRAWN?


Singel drawn-hår er kuttet ved roten og akkurat som ditt eget hår tykkere øverst og tynnere i toppen. Double drawn-hår klippes både ved roten og på toppen, noe som betyr at alle hårstrenger i utgangspunktet er like lange. Alt extenstions vi selger finns i single drawn, vi har også tape og keratin extensions i double drawn.

 


PLEIE



HVORDAN TAR JEG VARE PÅ LØSHÅRET MITT?


Løshår krever mer pleie enn ditt eget hår. Ditt eget hår får næring gjennom røttene, noe løshåret ikke får. Det er derfor viktig å ta vare på løshåret og bruke fuktgivende produkter for at det ikke skal bli tørt og tovete eller miste glansen. Her kan du lese mer: Pleie


KAN JEG BRUKE KRØKKTANG ELLER RETTETANG?


Du kan rette, krølle og style håret etter ønske!


HVORFOR KLØ DET PÅ HÅRBUNNEN?


Det finnes en risiko for at man kan være allergisk mot festene, f.eks. kan nikkel klø dersom man har en ømfintlig hodebunn. Det kan også klo fordi dine hårsekker ikke er vante med den ekstra tyngden som løshåret utgjør, men denne irritasjonen pleier å avta etter hvert. Forblir irritasjonen, eller mistenker du at du er allergisk, så anbefaler vi at du tar ut extensions med hår.


LEVERING



HVORDAN LANGE ER LEVERINGSTIDEN?

 


Alle bestillinger gjort hverdager før kl. 16.00 blir sendt samme dag. Bestillinger utført i helgen vil bli sendt påfølgende ukedag.

Leveringstiden er 1-3 virkedager og pakken leveres i din postkasse.


DERSOM JEG NETTOPP HAR FORETATT EN BESTELLING, MEN ANGRER, HVA KAN JEG GJØRE?


Ta kontakt med oss innen kl. 15:00 den dagen du foretok bestillingen, eller så raskt som mulig dersom bestillingen ble foretatt i løpet av helgen (senest påfølgende mandag innen 15:00), ellers rekker vi å sende avgårde pakken. Send en e-post til oss, så fjerner vi din bestilling. Vi sender deg en bekreftelse via e-post på at din bestilling har blitt fjernet.


MÅ JEG BETALE TOLL OG MOMS NÅR JEG HENTER PAKKEN MIN?


Nei, prisene omfatter 25% moms, så du trenger ikke å betale toll når du henter pakken din. Vanligvis kommer din forsendelse hjem til din postkasse sammen med den vanlige posten. Er pakken for stor vil den bli sendt rett til nærmeste postbud. Du henter den da enkelt med en pakkemelding.


FAKTURA



JEG HAR MISTET MIN FAKTURA, HVA SKAL JEG GJØRE?


Alle fakturaer tas hånd om av Klarna, så ta først kontakt med dem.

Kundeservice: https://www.klarna.com/no/kundeservice/
Logg inn: https://my.klarna.com/no/nb/login
Telefon: 21 01 89 91


JEG ØNSKER Å FORETA EN BESTILLING MED FAKTURABETALING OG FÅ PAKKEN OG FAKTURAEN SENDT TIL ULIKE ADRESSER, ER DET MULIG?


Nei, faktureringsselskapet som vi samarbeider med godtar ikke det. Faktura og pakke skal sendes til din folkeregistrerte adresse.


BYTTE & RETURRETT



HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM FARGEN IKKE PASSER?


Hvis håret er ubrukt, er det mulig å bytte produktet. Send en e-post til vår support for å få en returseddel sendt via mail for å skrive ut. Send produktet sammen med en seddel om hvilket nytt produkt du vil ha istedenfor.


HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM JEG ANGRER?


Vi gir deg som kunde med ubegrenset returrett, noe som gjør at du kan returnere håret uansett hvor lenge det har vært siden kjøpet. Gjelder kun for ubrukt hår. Dersom du av en eller annen grunn skulle angre deg, så kan du returnere varene og få pengene tilbake. Send en e-post til vår support for å få en returseddel sendt via mail for å skrive ut.


REKLAMERE



HVA SKAL JEG GJØRE DERSOM DET ER FEIL PÅ LØSHÅRET MITT?


For å kunne benytte vår 30 dagers tilfredshetsgaranti må følgende vilkår oppfylles: Reklamere

Pakk inn varene godt i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk eventuelt din egen forpakning. Skriv ned opplysningene på en lapp og legg de ved i pakken. Tilbakebetalingen skjer med samme betalingsmetode som du valgte ved betalingen. Send en e-post til vår support for å få en returseddel sendt via mail for å skrive ut.


JEG HAR BRUKT MYE PENGER ETTERSOM JEG VALGTE Å SETTE INN EXTENSIONS MED HÅR HOS FRISØREN, MEN JEG ØNSKER Å FORETA EN REKLAMASJON FOR DET ER NOEN FEIL PÅ HÅRET: KAN MÅ FÅ DEKKET KONSTADENE VED INNSETTNINGEN?


Nei. Vi yter bare erstatning for løshåret. Hvordan kunden velger å sette opp håret sitt er det kunden selv som avgjør.


BONUSPRODUKT



JEG ER FIRMAEIER INNEN HÅRBRANSJEN/STORKUNDE, FINNES DET NOEN RABATT FOR MEG?


Vi bruker ikke noe rabattsystem, men du får alltid et bonusprodukt med bestillingen din. Du kan velge hvilken gave du ønsker i kassen.


FARGER



JEG ER LITT USIKKER PÅ OM FARGEN PÅ BILDET STEMMER OVERENS MED MIN EGEN HÅRFARGE?


Fargene kan se ulike ut på ulike skjermer (f.eks. mobil og PC). Det finnes fargeringer som kan lånes med hjem, slik at du kan sammenligne med ditt eget hår. Du kan også ta et bilde og sende det per e-post til oss, så kan vi forsøke å finne en farge som vi tror kan passe til det.


KAN NI HJELPE MEG MED Å FINNE DEN RIKTIGE FARGEN?


Vi har en enkel guide for å hjelpe deg: Slik finner du riktige farge

 


KAN MAN FARGE LOSHÅRET?


Vi anbefaler ikke å farge håret ettersom håret allerede har blitt farget. Normalt går det bra å farge det igjen, men resultatet kan variere. Farging av løshåret skjer på egen risiko, og ved reklamasjon av farget hår gis det derfor ingen erstatning.