Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

  NORSK MOMS, INGEN EKSTRA TOLLAVGIFTER  ​ ​  LAVEST MULIGE PRISER   ​   DELBETAL KJØPET DITT ​     ENKEL HJEMLEVERINGS (1-3 UKEDAGER)     KVALITETSGARANTI ​    UBEGRENSET RETUR

LEVERING OG RETURN


LEVERINGSINFORMASJON


Etter at du har gjennomført ditt kjøp vil det bli sendt en bestillingsbekreftelse til deg (dette er en automatisk melding, så hvis du ikke mottar den innen få minutter, sjekk spam). Les gjennom den og sjekk at alle opplysningene stemmer. Når din bestilling sendes fra vårt lager mottar du også en leveringsbekreftelse til den e-postadressen du har oppgitt i kassen. 

Prisene på produktene i nettbutikken på www.delightfulhair.no er alle inkludert 25% moms. Dette innebærer at våre norske kunder ikke må betale moms og tull når pakken hentes. Leveringstiden til Norge er ca 1-3 arbeidsdager.

Dersom pakken skulle sendes til en agent og den ikke blir hentet, påløper et gebyr på kr 250,-.

Portokostnaden for bestillinger er på 149 NOK.


ANGRERETT & BYTTERETT


RETURRETT

I følge loven har du alltid 14 dagers angrerett, men vi i Delightful AB ønsker at du som forbruker skal føle deg trygg på å handle hos oss, derfor gir vi deg ubegrenset returrett. For at returretten skal gjelde må disse punktene være oppfylt:

  • Du har selvfølgelig rett til å undersøke produktet, så det går fint an å ta håret ut av plastemballasjen. Forseglingene (båndene rundt håret) må imidlertid være ubrutt av hygienehensyn.
     
  • Hele emballasjen blir stående og sendes med.
     
  • Ingen røyking har forekommet rundt håret.

Send en e-post til vår kundeservice og du vil motta en returetikett fra oss, så kan du sende tilbake varene gratis.

SLIK SENDER DU HÅRET TILBAKE

  • Pakk varen godt i samme pakke/pose som den kom i, eller bruk egen emballasje.
     
  • Send med bestillingsbekreftelsen eller skriv ned informasjonen på et papir og send med pakken.
     
  • Send en e-post til vår kundeservice og du vil motta en returetikett fra oss. Vi må vite hvilke varer som skal returneres.
     
  • Legg returen i Postens postkasse. Den skal ikke skannes av et postkontor.
     
  • Refusjon med samme betalingsmåte som du valgte på betalingstidspunktet.
     
  • Ønsker du en ny vare, legg inn en ny bestilling på den i vår nettbutikk. Vi sender dette til deg samme dag.

UTBYTTE AV PRODUKT

Vi bruker kun åpent kjøp. Ønsker du et nytt produkt legger du inn en ny bestilling på dette. Du sender det gamle produktet tilbake til oss med returseddelen. Vi vil da refundere hele beløpet til deg samme dag vi mottar returen.