KLAGER |
Vi garanterer at håret vil være av god kvalitet i 30 dager etter kjøp. Opplever du at kvaliteten på håret har blitt så dårlig at du må ta det ut, kan du sende det tilbake til oss så refunderer vi deg uten ytterligere spørsmål.
Dette må være oppfylt for at klagen skal godkjennes:
Vi erstatter ikke fastsettingen av håret ettersom det ikke er vi som utfører den, så har du klager på innsettingen ber vi deg kontakte din frisør.
Dersom det har gått mer enn 30 dager siden du mottok varen og du mener at varen er defekt pga. fabrikasjonsfeil, kan du sende det tilbake til oss, så vil vi analysere håret for å se at dette er tilfelle. Legg så ved en fullstendig beskrivelse av defekten på varen. Dersom feilen ikke kan sees som original, utbetales ikke erstatning.
Den vanligste årsaken til at håret faller av er at du har hatt for mye av ditt eget hår mellom tapebitene. De kan da ikke feste seg skikkelig til hverandre og da sklir håret ut, spesielt når du dusjer og vann havner mellom tapebitene.
Vi vil imidlertid gjerne kompensere deg for dette ved å sende deg ny tape uten kostnad slik at du kan feste håret på nytt. Send oss en e-post så sender vi ut ny tape. Vi sender båndet til adressen du oppga ved bestilling og innen 24 timer.
Varer du har mottatt i gratis gave når du har nådd et visst beløp kan ikke klages på og går til deg uten klagerett eller garanti. MERK! Ved retur når gratisvaren ikke returneres, belastes full pris for varen + frakt.