Produktet har blitt lagt til i handlekurven din

  Norsk moms, ingen ekstra toll avgifter  ​ ​  De lavest mulige priser   ​   Delbetal kjøpet ditt ​     Gratis frakt over 1000 kr ​     30 dagers tilfredshetsgaranti  ​    60-dagers retur

Vilkår & Info

Generelle avtalevilkår | Leveringsinformasjon | Betalingsalternativ
Bytterett, angrerett & reklamasjon

 


Generelle avtalevilkår


Følgende generelle vilkår gjelder for alle avtaler som du inngår med Delightful AB. Når du foretar en bestilling aksepterer du disse vilkårene. Vilkårene gjelder bare for deg som er kunde og som foretar bestillinger via nettbutikken www.delightfulhair.no. Bestillinger som foretas av personer under 18 år vurderes etter gjeldende regler for kontantkjøp, og bestillingen skal være godkjent av en verge. 

Delightful AB tar forbehold om at varer kan være utsolgt, at det eventuelt kan være bilde- og skrivefeil på hjemmesiden, for eksempel feil i produktbeskrivelser eller tekniske spesifikasjoner, at priser kan være feilaktige eller at det forekommer prisjusteringer (f.eks, som følge av prisendringer hos leverandører eller endret valutakurs), eller at det foreligger feilaktig informasjon om en vare finnes på lager. Delightful AB har til enhver tid rett til å korrigere slike feil, samt til å endre eller oppdatere slik informasjon. Dersom feilaktig pris har blitt oppgitt for en vare som du har bestilt, så kommer vi naturligvis til å gi deg melding om dette og avvente din aksept av en korrigert pris før vi fortsetter med å behandle din bestilling. All bildeinformasjon i nettbutikken skal utelukkende ses på som illustrasjoner. Det gis ingen garanti for at slike illustrasjoner viser antallet varer som du mottar, eller at det er snakk om varens eksakte utseende, funksjoner eller opphav. Alt som befinner seg i nettbutikken er eiendommen til Delightful AB eller deres lisensgivere. Informasjonen er beskyttet gjennom blant annet immaterialrettslige og markedsrettslige regler. Dette innebærer at varemerker, firmanavn, produktnavn, bilder og grafikk, design, layout samt informasjon om varer, tjenester og annet innhold ikke skal kopieres eller benyttes uten skriftlig samtykke fra Delightful AB.

Vi har til hensikt å medvirke til en god tvisteløsningsprosess. Delightful AB er ikke ansvarlig for forsinkelser som følge av omstendigheter som rimeligvis ligger utenfor Delightful AB sin kontroll. Eksempler på slike omstendigheter er generelle arbeidskonflikter, krig, brann, lynnedslag, endrede bestemmelser fra myndighetene, tekniske problemer, feil ved strøm-/telekommunikasjon-/dataforbindelser eller produksjonsfeil, valutakursendringer eller naturkatastrofer (“force majeure”). Disse omstendighetene vil ha en frigjørende effekt som medfører fritak fra skadeerstatning og andre sanksjoner. Dersom en slik situasjon skulle oppstå vil Delightful AB informere deg om den aktuelle situasjonen. Har omstendighetene vart i mer enn to måneder, har både du og Delightful AB rett til å heve kjøpet med umiddelbar virkning. Delightful AB forbeholder seg retten til å endre disse vilkårene på et hvilket som helst tidspunkt. Alle endringer av disse vilkårene vil bli publisert i nettbutikken. Endringer gjelder fra du har akseptert vilkårene gjennom et nytt kjøp eller ved et besøk i nettbutikken, eventuelt 30 dager etter at Delightful AB har informert deg om endringene. 

Delightful AB følger personvernloven. I forbindelse med din registrering og bestilling godkjenner du også at vi, i samsvar med personvernloven, lagrer og benytter dine opplysninger i vår virksomhet for oppfylle avtalen med deg. Ta kontakt med vår kundeservice dersom du er misfornøyd med varer som du har bestilt i vår nettbutikk. Dersom du til tross for dette ikke er fornøyd kan du henvende deg til Allmänna Reklamationsnämnden i Sverige www.arn.se, eller til EU-kommisjonens online-plattform for tvisteløsninger: www.ec.europa.eu/odr.

Prisene på produktene i nettbutikken på www.delightfulhair.no er alle inkludert 25% moms.


Leveringsinformasjon


Etter at du har gjennomført ditt kjøp vil det bli sendt en bestillingsbekreftelse til deg. Les gjennom den og sjekk at alle opplysningene stemmer. Når din bestilling sendes fra vårt lager mottar du også en leveringsbekreftelse til den e-postadressen du har oppgitt i kassen. 

Prisene på produktene i nettbutikken på www.delightfulhair.no er alle inkludert 25% moms. Dette innebærer at våre norske kunder ikke må betale moms og tull når pakken hentes. Leveringstiden til Norge er ca 2-5 arbeidsdager.

Vanligvis kommer din forsendelse hjem til din postkasse sammen med den vanlige posten. Er pakken for stor vil den bli sendt rett til nærmeste postbud. Du henter den da enkelt med en pakkemelding. Varer som ikke hentes blir sendt tilbake til oss. For bestilte pakker som ikke avhentes vil du bli fakturert kostnadene for returfrakt, ekspedisjon- og behandlingsavgift. Disse kostnadene summerer seg for tiden til 250 NOK.


Betalingsalternativ


KLARNA FAKTURA

Når du velger Klarna faktura handler du trygt og enkelt. Du trenger aldri å oppgi kortinformasjon, og du betaler alltid etter at du har mottatt varene dine.

  • Få varen hjem før du betaler
  • Betalingstid - alltid minst 14 dager
  • Du behøver aldri å oppgi kortinformasjon
  • 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven
  • Du kan laste ned dine fakturaer på klarna.no
  • Mulighet for delbetaling

Når du velger Klarna som betalingsløsning kan det bli gjort en kredittsjekk. Dersom kredittsjekk blir foretatt, vil et gjenpartsbrev sendes enten elektronisk eller per post.

På din faktura kan du bli tilbudt å betale et lavere beløp i stedet for å betale hele fakturaen med en gang. Om du velger å betale et lavere beløp enn totalbeløpet, anses dette som en søknad om å endre fakturaen til fleksibel delbetaling (Klarna Konto).

Personopplysninger behandles i henhold til gjeldende lovverk. Klarna bruker personopplysninger først og fremst for å utføre kundeanalyser, identifikasjoner, kredittvurderinger og til markedsføring. Ditt kundenummer hos Klarna er ditt fødselsnummer. Se Klarna sine retningslinjer for personvern for en nærmere beskrivelse av hvordan vi håndterer personopplysninger.

Ved å benytte deg av Klarna sine betalingsløsninger godkjenner du at vi anvender dine personopplysninger i henhold til Klarnas retningslinjer for personvern, inklusiv eventuell overføring til særskilt utvalgte samarbeidspartnere eller stater utenfor EU/EØS-området.

Mer om Klarnas vilkår finner du her.

PAYPAL
Betal raskt og sikkert med PayPal. Du kan velge å finansiere betalingen fra din PayPal-saldo, eller med et betalings- eller kredittkort som er koblet opp med din PayPal-konto. For mer informasjon gå til www.paypal.no.  

 


Bytterett, angrerett & reklamasjon


Vi hos Delightful AB ønsker at du som kunde skal føle deg trygg når du handler hos oss. Derfor har du alltid rett til å angre på kjøpet, bytte dine varer og til å reklamere feil til oss. Dersom du benytter deg av bytteretten/angreretten vil du selv være ansvarlig for eventuelle portokostnader for retur av varen, og for at varene returneres til oss i samme stand som du mottok dem. Har du fått en feilaktig eller defekt vare vil vi tilbakebetale det du betaler for returfrakten. Tilbakebetalingen skjer fortrinnsvis med samme betalingsmetode som du benyttet ved bestillingen. Dersom du angrer på kjøpet ditt og returnerer hele bestillingen, vil vi tilbakebetale portokostnader. Dersom du beholder deler av din bestilling og kun delvis hever kjøpet vil ikke fraktkostnadene bli tilbakebetalt.


BYTTE PRODUKTET
Er emballasjen uåpnet går det fint å bytte produkter. Pakk inn varene godt i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk eventuelt din egen forpakning. Fyll ut og skriv ut vårt returskjema, eller skriv ned opplysningene og legg de ved i pakken. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvagen 13
90620 Umeå
Sweden


ANGRERETT
Du har alltid 14 dagers angrerett i samsvar med lovgivningen. Dersom du av en eller annen grunn skulle angre på kjøpet kan du returnere varene og få pengene tilbake. Gjelder kun uåpnede forpakninger. Pakk inn varene godt i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk eventuelt din egen forpakning. Fyll ut og skriv ut vårt returskjema, eller skriv ned opplysningene og legg de ved i pakken. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvagen 13
90620 Umeå
Sweden 
 

REKLAMASJON AV HÅR
Om du anser at en vare er defekt eller feilaktig kan du reklamere den. For at vi skal kunne bedømme den reklamerte varen må hele varen sendes tilbake, og dette sammen med en utførlig beskrivelse av feilen og hvordan varen ble benyttet. Dersom ikke hele varen sendes tilbake til oss, kan vi ikke gjøre en fullstendig vurdering av varens feil, og kan bare vurdere og eventuelt foreta tilbakebetaling for den delen vi mottok tilbake. Reklamasjonsretten omfatter ikke feil forårsaket av normal slitasje eller feilaktig bruk, eller at du har endret varens opprinnelige form, for eksempel gjeldet det alle typer av fargebehandling. Reklamasjonsretten omfatter heller ikke fastsetting av løshår, ettersom det ikke er vi som utfører det.

Varen analyseres av vår reklamasjonsavdeling, som vil ta kontakt med deg via den e-postadressen du har registrert når saken er utredet. Dersom varen etter en granskning anses å være defekt/feilaktig vil du i utgangspunktet bli tilbudt en ny vare. Dersom en ny vare ikke kan sendes, vil vi tilbakebetale den samlede summen, inkludert fraktkostnader.

Pakk inn varene godt i samme pakke/pose som de kom i, eller bruk eventuelt din egen forpakning. Skriv ut og fyll ut vårt reklamasjonsskjema, eller skriv ned dine opplysninger sammen med en utførlig beskrivelse av varens feil og hvordan varen ble benyttet, og legg ved dette i pakken. Pakken sendes til:

Delightful AB
Gräddvagen 13
90620 Umeå
Sweden

Portokostnaden for bestillinger under 1000 NOK er på 59 NOK. Fri frakt for bestillinger over 1000 NOK.